/اختصاصی پانا/

برگزاری جشن تکلیف برای 5000 دانش آموز دختر ارومیه ای

خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از برگزاری جشن تکلیف برای 5000 نفر از دانش آموزان دختر ارومیه ای خبر داد.

کد مطلب: ۷۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین اصغری در گفتگو با خبرنگار پانا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشن معنوی با حضور دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی از نواحی دوگانه شهرستان ارومیه در محل سالن معلم سازمان دانش آموزی استان در حال برگزاری است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: این جشن بزرگ با همکاری آموزش و پروش استان و سازمان دانش آموزی و با مشارکت شهرداری ارومیه برگزار می شود.
اصغری افزود: جشن تکلیف دانش آموزان ارومیه ای امسال از 7 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 11 اردیبهشت 92 ادامه می یابد.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با بیان اینکه این جشن هر روز 3 الی 4 سانس به مدت یک و نیم ساعت در محل سالن معلم ارومیه برگزار می شود؛ تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که از جمله مهمترین آنها اجرای برنامه تربیتی توسط "حجت السلام والمسلمین دوان" می باشد.
وی افزود: پذیرایی، اهدای بسته فرهنگی( سی دی آموزشی، جانماز و مهر)، اجرای مسابقه و اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر از دیگر برنامه های این جشن می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار