آیین نمادین جشن تکلیف دانش آموزان دختر در ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)- مراسم جشن تکلیف نمادین استانی با حضور یک هزار و دویست نفراز دانش آموزان پایه سوم دختر نواحی دوگانه ارومیه در مسجد امیرالمونین این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین جشن تکلیف دانش آموزان دختر  در ارومیه برگزار شد

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم با قدردانی از همکاری معلمان و مربیان مدارس و والدینی که در جهت تربیت دینی فرزندان خود تلاش می کنند، گفت: زندگی یک هدیه است و باید قدر این هدیه را دانست.

وی ادامه داد: بهترین شیوه برای حفاظت از هدیه الهی یعنی زندگی، بندگی خداوند است و حرکت و تلاش در مسیر فرمایشات خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) میتواند بر قدر و قیمت قیمت زندگی ما بیافزاید و هر انداره از مسیر الهی و دستورات آسمانی فاصله بگیریم به همان میزان ارزش زندگی ما پایین خواهد آمد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خطاب به دانش آموزان، با اشاره به اینکه یاد خدا و پرهیز از گناه باعث خواهد شد تا ما با سعادت و خوشبختی به زندگی خود ادامه دهیم، گفت: در این مسیر شما فرزندان عزیز ایران نوگلان بوستان اسلامی بدانید که برپا داشتن نماز قدرشناسی و شکرگذاری از نعمت های الهی و بزرگتران به خصوص پدر و مادر زندگی ما را زیباتر خواهد ساخت.

قاسمی تاکید کرد: همچنان که یک ساختمان بلند با آجرها، یک کتاب با واژه و کلمه ها و ماشین از قطعات متخلف تشکیل می شود شخصیت و سرنوشت ما نیز از رفتار ها و تصمیم هایمان شکل میگیرد.

وی افزود: باید همواره در گفتار ، کردار و تصمیم هایمان رضایت خداوند را در نظر بگیریم و با پرهیز از گناه و رفتارهای ناپسند، سرنوشت و زندگی خویش را سربلند و سرافراز طی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار