دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد:

همراهی تشکل‌های دانش‌آموزی در برگزاری مراسم˝سپاس معلم˝

خبرگزاری پانا: دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان از برگزاری مراسم ˝سپاس معلم˝ در هفته معلم خبر داد و گفت: تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی در اجرای این مراسم با وزارت آموزش و پرورش همکاری خواهند کرد.

کد مطلب: ۷۷۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حامدعلامتی در جمع مدیران و مسئولان این تشکل‌ دانش‌آموزی بر حضور مؤثر تشکل‌های دانش‌آموزی در گرامیداشت مقام معلم و خلق حماسه‌ی سیاسی تأکید کرد.

وی به برنامه‌ها و پیشنهادات تشکل‌های دانش‌آموزی در گرامیداشت مقام شامخ معلم اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در استان با دستور کار تقویت نقش تشکل‌ها در گرامیداشت هفته معلم، دیدار اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی با خانواده‌ی معزز شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز، ارائه تولیدات هنری از قبیل سرود، فیلم به صدا و سیمای مراکز استانها جهت بهره‌برداری در هفته معلم از جمله این برنامه‌ها است.

وی در ادامه افزود توزیع پوستر، برگزاری جشن سپاس معلم در مدارس، فضاسازی و تبلیغات محیطی در واحدهای آموزشی و اداری، تزئین میز معلم توسط دانش‌آموزان و طراحی میز استاد با نام و یاد شهید مطهری، همدردی و عیادت از فرهنگیان و معلمان بیمار صعب العلاج و جانبازان شیمیایی توسط دانش‌آموزان، انعکاس اخبار، برنامه‌ها و فعالیت‌های گرامیداشت مقام معلم با هماهنگی رسانه‌های استانی از دیگر برنامه‌ها و پیشنهادات تشکل‌های دانش‌آموزی است.

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد: تقدیر از معلمان و همکاران فعال در رابطه با تشکل‌های دانش‌آموزی، صبحگاه مشترک اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی، غبار روبی و عطر افشانی و نثار شاخه‌های گل در گلزار شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی، تهیه روزنامه دیواری توسط دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری داخل مدرسه، ساخت سرودهای دانش‌آموزی متناسب با مقام معلم از دیگر برنامه‌های ‌تشکل‌های دانش‌آموزی در گرامیداشت مقام شامخ معلم است.

علامتی یادآور شد: مراسم "سپاس معلم" از سطح کلاس تا عالی‌ترین سطح کشور برگزار می‌شود و تمام معلمان سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار