جلسه ستادی صدا و سیما و معاونت تربیت بدنی گلستان برگزار شد

خبرگزاری پانا : جلسه هماهنگی وهم اندیشی مدیران ستادی صداوسیمای مركزگلستان و حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا : دومین جلسه هماهنگی و هم اندیشی صدا و سیما و اداره كل آموزش و پرورش با حضور مدیران ستادی صداوسیمای گلستان در دفتر معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار گردید.

در این جلسه محمد بهشتی معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن خیرمقدم به حاضرین، توضیحاتی در راستای تغییر ساختار جدید آموزش و پرورش و ایجاد معاونت تربیت بدنی وسلامت و طرح های تحول بنیادین این حوزه ارائه نمود.

او به ظرفیت و توانمدی های موجود در آموزش و پرورش اشاره و فعالیت های صورت پذیرفته در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در حوزه تربیت بدنی را تشریح كرد .

در این جلسه صفرعلی(مدیرهماهنگی و پشتیبانی خبر)، كاویان(معاون صدا)، زرگرانی(مدیر سیما) و پادیاب( مدیر رفاه) ضمن اعلام ظرفیت های صدا و سیما جهت پوشش و انعكاس اخبار مرتبط با حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت، آمادگی خود را جهت تعامل و همكاری بیشتر با آموزش و پرورش اعلام نمودند.

صادق قوانلو رئیس اداره تربیت بدنی اداره كل آموزش و پرورش استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای ورزشی دانش آموزان و برنامه های ورزشی در دست اجرا جهت اوقات فراغت و مسابقات ورزشی استانی آمادگی این اداره جهت همكاری بیشتر با صدا و سیمای مركز گلستان در زمینه های مختلف ورزشی را اعلام نموده و افزود: اولین مسابقه ورزشی در رشته والیبال بین كاركنان صدا و سیمای مركز گلستان و كاركنان آموزش و پرورش استان در هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

در پایان جلال فیروزی رئیس اداره روابط عمومی اداره كل از حضور گرم و همكاری تنگاتنگ مدیران اجرای صدا و سیما و مهمانان حاضر در جلسه تقدیر و تشكر و خواستارتعامل بیشتربین دو دستگاه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار