معاون درمان وپیشگیری سازمان بهزیستی به پانا اعلام کرد:

آغاز اجرای مرحله دوم طرح کارزار رسانه‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه درپایتخت

خبرگزاری پانا: معاون درمان و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از آغاز فعالیت مرحله دوم طرح کارزار رسانه ‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

فرید براتی سده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح کارزار رسانه ای برای پیشگیری از مصرف شیشه در تهران گفت: این طرح از روز گذشته در تهران آغاز شده است.

معاون درمان و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی با بیان اینکه این طرح در میدان های انقلاب و ولیعصر با شعارهای مربوط به پیشگیری از مصرف شیشه اجرا می شود، اظهار داشت: در این طرح با ارائه بروشورهای خطرات اعتیاد آگاهی های لازم را به خانواده ها و به خصوص جوانان بدهند.
وی با اشاره به برنامه ‌های طرح کارزار رسانه ‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه در تهران گفت: افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌ کنند، فقط وظیفه دارند اطلاعات و آگاهی ‌های لازم را به شهروندان و خانواده ‌ها ارائه کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: مرحله اول طرح کارزار رسانه ای برای پیشگیری از مصرف شیشه برای نخستین بار در کشور در روزهای پایانی سال گذشته به صورت پایلوت در تهران آغاز شد البته اجرای این برنامه به سایر خیابان ها نیز تسری پیدا خواهد کرد.
به گزارش پانا، بر اساس اعلام سازمان بهزیستی خانواده‌ها و شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق تماس با شماره 09628 (خط ملی اعتیاد) موارد و مشکلات خانواده و فرزندان خود را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار