طی سال ۹۱ محقق شد:

ساخت 167 کلاس درس با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: به گفته مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی سال گذشته 167 کلاس درس با همکاری مجمع خیریم مدرسه ساز در استان تحویل آموزش و پرورش شده است.

کد مطلب: ۷۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، فریبرز اسمعیل زاده در نشست خبری با اشاره به همکاری های مشترک اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال 91 این دو ارگان در 33 پروژه همکاری داشتند که نتیجه این همکاری 167 کلاس درس با اعتبار بالغ بر 75 میلیارد ریال است .
اسمعیل زاده در این خصوص ادامه داد: 30درصد این پروژه ها در مدارس روستایی را خیرین مدرسه ساز و 70درصد مربوط به کمک های دولتی بود؛ این رقم همچنین در پروژه های شهری 50 به 50 است .
وی از برگزاری پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در 7 اردیبهشت با هدف تشویق و ترغیب خیرین به مشارکت بیشتر در امر مقدس مدرسه سازی خبر داد .
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی به پیشنهاد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در لایحه بودجه سال 92 نیز اشاره کرد و خاطر نشان شد: طبق پیشنهاد سازمان نوسازی مدارس خیرین می توانند در تکمیل پروژه های ناتمام نیز در کنار آموزش و پرورش باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار