فرماندار شهرستان نمین:

سرمایه‌گذاران اتریشی در جنگل فندقلو پارک جنگلی احداث می‌کنند

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان نمین گفت: سرمایه‌گذاران اتریشی در منطقه گردشگری و تفریحی فندقلوی نمین برای احداث پارک جنگی اعلام آمادگی کرده اند.

کد مطلب: ۷۱۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

فرهاد عبدالعلی‌پور در جلسه بررسی و هماهنگی احداث پارک جنگلی در نمین اظهار داشت: پارک جنگلی در شهرستان نمین از آرتا تپه تا تله کابین احداث می‌شود که مطالعات اجرای این طرح مراحل پایانی خود را می‌گذراند .

وی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار اتریشی برای احداث پارک جنگلی در این منطقه گردشگری و تفریحی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود منابع طبیعی در راستای صدور مجوز سرمایه‌گذاری به این طرح اقدامات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد تا زمینه برای راه‌ندازی این طرح فراهم شود .

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: این پارک جنگلی در 230 هکتار زمین در منطقه نمونه گردشگری فندقلو احداث خواهد شد که با توجه به قابلیت‌های موجود در این منطقه باید تلاش کنیم تا با حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی این طرح زمینه حداث و راه‌ندازی این منطقه را هر چه سریع‌تر فراهم آوریم .

عبدالعلی‌پور احداث پارک جنگلی در این منطقه را زمینه‌ساز جلب و جذب هر چه بیشتر گردشگران و مسافران به این منطقه دانست و بیان کرد: اجرای این طرح یکی از بزرگترین زیرساخت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در شهرستان به شمار خواهد رفت که می‌تواند زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان شود .

وی از حمایت از طرح‌های و ایده‌های بخش خصوصی برای توسعه شهرستان در حوزه گردشگری خبر داد و افزود: توسعه نمین از بعد گردشگری از مهمترین اولویت‌ها با توجه به قابلیت‌های منطقه بوده که باید تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌ها و زمینه‌ سازی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تحقق اهداف در این حوزه را فراهم آوریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار