رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان:

78 درصد دانش آموزان مدارس شاهد استان کردستان از اولویت های ایثار گری برخوردارند

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در نشست ویدئو کنفرانس طرح های شاهد و ایثارگران گفت: 78 درصد دانش آموزان مدارس شاهد استان، از اولویت های ایثار گری برخوردارند .

کد مطلب: ۷۱۳۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، نشست ویدئو کنفرانس طرح های نیمه متمرکز و پراکنده شاهد استان با حضور نمایندگان ستادهای اجرایی شاهد، کارشناسان، مدیران مدارس و راهنمایان طرح پراکنده شاهد در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

توفیق احمدی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تشریح دستورالعمل های اجرایی طرح های نیمه متمرکز و پراکنده شاهد و ایثارگران، به تبیین اهداف طرح پرداخت و راهکارها و برنامه ریزی های لازم جهت نیل به اهداف طرح را بیان کرد.

احمدی با بیان اینکه در سطح استان 53 مدرسه شاهد وجود دارد؛ گفت: ترکیب دانش آموزی به گونه ای است که قریب 78 درصد دانش آموزان با برخورداری از اولویت های ایثار گری در این مدارس مشغول به تحصیل می باشند و سایر دانش آموزان این مدارس را فرزندان خیرین مدرسه ساز، فرزندان فرهنگیان و دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی، علمی، ورزشی و فرهنگی تشکیل می دهند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان افزود: مدارس شاهد با برخورداری از فضای فیزیکی و تجهیزات مناسب، نیروی انسانی متعهد و مجرب و اجرای برنامه های تربیتی و آموزشی موثر، همواره موجب رضایتمندی والدین و دانش آموزان را فراهم کرده و تلاش عوامل در جهت نیل به اهداف سازمانی موجب شده این مدارس در جایگاه ممتازی قرار بگیرند.

توفیق احمدی ادامه داد: از آن جا که مخاطبین اصلی ما دانش آموزان هستند، می طلبد متولیان طرح شاهد و ایثارگران اعم از ستادهای اجرایی، مدیران و معلمین با بهره گیری از حداکثر ظرفیت های موجود براساس اهداف سازمانی و نیاز دانش آموزان، با اجرای برنامه های مفید و اثرگذار در راستای ارتقای وضعیت تربیتی و آموزشی اهتمام جدی به عمل آورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی شاهد مرکز در صدد است تا با استفاده از نظرات عوامل مجرب و متعهد طرح های شاهد و ایثارگران، نسبت به تدوین شیوه نامه کیفیت بخشی فعالیت های مدارس شاهد و ابلاغ آن در سال تحصیلی 97-98 اقدام کنند که قطعا اجرای صحیح و مطلوب برنامه مذکور در ارتقای وضعیت موجود استان موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار