مسابقات فوتسال کارکنان ستادی آموزش و پرورش یادواره دهه مبارک فجر برگزارشد

در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان ستادی آموزش و پرورش لرستان با حضور 8تیم در محل سالن مجموعه ورزشی شهید صالحی راد شهرستان خرم آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۳۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خدانظر دریکونددر حاشیه بازدید از این مسابقات که معاون تربیت بدنی و سلامت ؛ مشاور اجرایی مدیر کل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان نیز حضور داشتند ؛ افزود : ورزش در سلامت و آمادگی جسمانی ، تعادل و ثبات هیجانی ، جلب توجه ، رقابت ، رشد اعتماد به نفس ، تصویر مثبت بدنی و اجتماعی و تامین نیازهای دوستی ، احساس امنیت و تقویت گروهی ، تاثیر فراوانی دارد

وی افزود : سلامت روانی از موضوعاتی است که در اثر شرکت در فعالیت های ورزشی می تواند حاصل شود و چنین فعالیت هایی بهترین موقعیت را برای رشد معیارهای سلامت روانی فراهم می کند .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم گفت : این مسابقات توسط بسیج فرهنگیان با مشارکت تربیت بدنی و سلامت برگزار می شود و هدف از برگزاری آن ارتقا، شاخص سلامت ، نشاط و تندرستی کارکنان است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه این بازدید از سالن آمادگی جسمانی ، وزنه برداری و تیراندازی مجموعه ورزشی شهید صالحی راد بازدید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار