از برش کیک تولد انقلاب تا تجلیل از دانش آموزان ممتاز و تکریم والدین

جشن بزرگ انفلاب به همراه تجلیل از دانش آموزان ممتاز مدرسه شهید باهنر رامیان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان رامیان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، جشن بزرگ انفلاب به همراه تجلیل از دانش آموزان ممتاز مدرسه شهید باهنر رامیان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان با حضور فرماندار، معاون و تعدادی از مسئولین شهرستان رامیان و والدین دانش آموزان برگزار شد.

اسداله صادقلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت: رامیان تنها شهرستانی است که با توجه به تخریبی بودن ۴۰ درصدی مدارس آن، به ساخت و ساز نزدیک به ۱۵ مدرسه در بخش پروژه ها داشتیم و این اتفاق نادر بوده است.

وی اظهار کرد: 75 مدرسه بهسازی شد و هنرستانهای این شهرستان تولیدی هستند.

محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان گفت: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال کارمحوری است و مدرک محور و تئوری محوری ملاک نیست زیرا مدرک میگیریم که مهارت را بیاموزیم و مدرک الان بعنوان اساس توانایی خوب است.

وی بیان کرد: ما در کشور به مهارت نیاز داریم و تحصیلات را برای مهارت میخواهیم و دانش اموزان را وقتی تشویق کنید که علاوه بر نمره خوب گرفتن، کار و مهارت خوب را هم بیاموزند.

در پایان این مراسم از معلمین و انجمن اولیای این مدرسه تقدیر شد و همچنین از دانش آموزان ممتاز نیز با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد و دانش آموزان نیز به رسم ادب والدین شان را با بوسیدن دست و پای انها تکریم کردند.

اجرای طنز، گروه سرود، لب زنی توسط یکی از دانش آموزان با آهنگ یکی از خواننده های پاپ کشورمان، برش کیک تولد 39 سالگی انقلاب از برنامه های شاد و متنوع این جشن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار