طی حکمی و با حضور مسؤولان:

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد علی حسن‌زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شد.

کد مطلب: ۷۱۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد، پیش از ظهر امروز و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شهرستان بویراحمد برگزار شد.

در این آیین از خدمات سید علی‌اکبر هاشمی مدیر سابق و همچنین سید نظام مرادی سرپرست این اداره قدردانی و علی حسن‌زاده رسما مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شد.

فرماندار بویراحمد در این مراسم با تبریک حماسه ۲۲ بهمن به ویژه حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان اظهار کرد: هاشمی مدیر سابق از فرهیختگان فرهنگی و دارای شناسنامه فرهنگی و سیاسی شناخته شده‌ای بود که از مفاخر شهر ما در حوزه فرهنگ است.

شاهرخ کناری همچنین از خدمات نظام مرادی سرپرست این اداره تشکر کرد و گفت: شهرستان بویراحمد وضعیت متفاوتی دارد و جمعیت ۵۰ درصدی فرهنگیان استان و همچنین جمعیت دانش‌آموزی آن مدیر آموزش و پرورش را در جایگاهی مانند مدیرکل قرار می‌دهد.

این مسوول افزود: باید با همدلی و همراهی همه فرهنگیان و همه کارکنان و مسوولان باید مشکلات آموزش و پرورش را پشت سر گذاشت بنابراین باید آموزش و پرورش را از خودمان بدانیم و گردش مدیران را نفی مدیران سابق ندانیم.

رییس شورای اداری آموزش و پرورش بویراحمد با بیان اینکه تعییر در مدیریت ها امری عادی و طبیعی است گفت : اگر مدیر جدیدی می آید به معنای اینکه مدیر قبلی عملکرد ضعیفی داشته نیست، هدف از تغییرات نوآوری و تحول در سیستم است و این جابجایی ها به معنای استفاده از ظرفیت همه افراد است.

کناری با بیان اینکه مدیر جدید بومی و از فرهنگیان خوشنام شهرستان است افزود: حسن زاده در مدیریت‌های میانی سابقه خوبی دارند که امیدواریم با فعالیت و تلاش مشکلات آموزش و پرورش را پی گیری کنند، از جامعه فرهنگی انتظار می رود که به یاری وی بشتابند چرا که سنگ بنای تحولات باید آموزش و پرورش باشد. من نیز به عنوان رییس شورای آموزش و پروش شهرستان بویراحمد از ایشان با تمام توان حمایت خواهم کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان ویژگی‌های مدیریت در نظام اسلامی اظهار کرد: مدیر خوب کسی است که حوزه مدیریت خود را به خوبی بشناسد، از انگیزه ها با خبر باشد، در برنامه ریزی ها مسلط و از ابتکار کافی برخوردار باشد و با تعهد و تخصص به خلق خدمت کند.

علی حسن زاده با اشاره به اینکه در سیستم اداری باید گام به گام جلو برویم افزود: عقلانیت، مدنیت، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع اساس کار من در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خواهد بود.

وی به پاکان غیر مدیر و مدیران خائن اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی برای مدیر اسلامی مشخصاتی را بیان کرده که علم و ایمان و یا تعهد و تخصص از مشخصات مدیر اسلامی است.

مدیر تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بویراحمد با بیان اینکه در کارها روحیه نقدپذیر دارم تا آسیب نبینیم افزود: رفتارهای فردی خود را قابل نقد می‌دهم و صداقت و راستگویی در مدیریت را سرلوحه کارها قرار می‌دهم، به نظم و انضباط هم اهمیت بسیار می‌دهم.

حسن‌زاده چاپلوسی را بدترین رویکرد دانست و گفت: نیازی به تملق و چاپلوسی نمی‌بینم و باید فارغ از این کارها به یکدیگر احترام گذاشته و رفتارهای اجتماعی خوب برای اداره کردن کارها داشته باشیم.

خبرنگار: صمد احسانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار