پيام تبريک امام جمعه تبریز و استاندار آذربايجان شرقی به مناسبت پيروزی تيم بسكتبال شهرداری تبریز

تبریز(پانا) - پيروزی مقتدرانه در اين دوره از رقابت‌ها، بار دیگر شایستگی و توانمندی قابلیت‌های اين خطه قهرمان پرور را به تصوير كشيد .

کد مطلب: ۷۱۲۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

امام جمعه تبریز و استاندار آذربايجان شرقی با صدور پیامی مشترک، پيروزی تيم بسكتبال شهرداری تبريز در مسابقات ليگ برتر باشگاه‌های كشور را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
قهرمانی افتخار آميز تيم بسكتبال شهرداری تبريز در رقابت‌های ليگ برتر کشور و پيروزی مقتدرانه در اين دوره از رقابت‌ها، بار دیگر شایستگی و توانمندی قابلیت‌های اين خطه قهرمان پرور را به تصوير كشيد و موجبات شادی و خرسندی جامعه ورزشی استان، خصوصا هواداران فهيم،با فرهنگ و مردم ورزش دوست تبريز را فراهم نمود.
بدون ترديد پيروزي اين تيم، حاصل همت، تلاش،پشتكار، مدیریت باشگاه، كليه بازيكنان و زحمات كادر فنی ،مربيان و ساير عوامل بوده كه مايه بسی افتخار و مباهات است.
اينجانبان ضمن تبريک اين پيروزی بزرگ و غرور آفرين به جامعه ورزشی استان به خصوص مردم شریف و هواداران غيرتمند، مراتب قدردانی و تشكر وي‍‍ژه خود را از دست اندركاران و بازيكنان سختكوش و شايسته اين تيم ابراز نموده ،از درگاه ايزد سبحان موفقيت و پيروزی اين عزيزان را در ساير رقابت‌های كشوری و عرصه‌های بین‌المللی آرزومندیم.
سید محمد علي آل هاشم، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز
مجید خدابخش، استاندار آذربايجان شرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار