در گفت‌وگو با پانا

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد: احتمال برف و کولاک در سه محور شمالی

تهران (پانا) -رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت احتمال بارش برف و کولاک در سه محور هراز، کرج ـ چالوس و فیروزکوه برای امروز و فردا وجود دارد.

کد مطلب: ۷۱۲۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم‌اکنون در محورهای تهن ـ زنجان، زنجان ـ طارم و دندی ـ تخت سلیمان در استان زنجان و همچنین شاهین‌دژ در آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش به صورت باران است. همچنین در محورهای بانه ـ سقز، مریوان ـ سنندج و سقز ـ سنندج در استان کردستان و همچنین در محورهای هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی اعلام کرد: احتمال برف و کولاک در سه محور هراز، کرج ـ چالوس و به‌خصوص فیروزکوه برای فردا محتمل است. بنابراین به رانندگانی که قصد سفر در معابر کوهستانی به‌خصوص سه محور فوق را دارند، توصیه می‌کنیم که حتماً به زنجیر چرخ مجهز بوده و لباس گرم و تجهیزات زمستانی را نیز به همراه داشته باشند.

وی در خصوص ترافیک موجود در مسیرهای ورودی کلان‌شهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران سنگین و در محورهای ساوه ـ تهران، شهریار ـ تهران و پاکدشت ـ تهران نیمه‌سنگین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار