دومین دوره مسابقات داستان کوتاه کتاپ، آغاز شد

قم (پانا) - دومین دوره از سری مسابقات داستان کوتاه کتاپ، در ادامه مسابقات استعدادیابی نویسندگی، از تاریخ 15 بهمن ماه آغاز شد.

کد مطلب: ۷۱۱۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

در راستای اهداف استعداد یابی و حمایت از نویسندگان جوان، اپلیکیشن کتاپ، دومین دوره مسابقات داستان کوتاه نویسی خود را آغاز کرد. علاقمندان می توانند داستان های خود را با موضوع آزاد و حداکثر در 3200 کلمه و در قالب فایل word، تا تاریخ 25 بهمن ماه 96، به این مسابقه ارسال کنند.

داوری این دوره از مسابقات توسط 4 تن از بهترین نویسندگان کشور انجام می شود. در این دوره، محمد رضا صفدری، یارعلی پورمقدم، یعقوب یادعلی و آذردخت بهرامی ، آثار ارسالی را داوری خواهند کرد.

علاوه بر ارزیابی آثار ارسالی توسط تیم داوری، داستان های ارسالی در بخش مجزایی با عنوان بخش مردمی نیز توسط کاربران کانال تلگرام ketapp، ارزیابی شده و از منتخب این بخش نیز به صورت مجزا تقدیر می شود.

جوایز این دوره از مسابقات یک نیم سکه بهار آزادی برای 3 نفر برگزیده هیئت داوران و یک تبلت برای برگزیده بخش داوری خواهد بود. علاوه بر این داستان های برگزیده، در مجلات ادبی همکار چاپ خواهند شد.

لازم به ذکر است داستان های ارسالی نباید قبلا چاپ شده و یا در مسابقات مشابه شرکت کرده باشند. ضمنا ذکر نام و نام خانوادگی و شماره همراه نویسنده الزامی است و داستان هایی که فاقد اطلاعات ذکر شده باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

علاقمندان می توانند نوشته های خود را از طریق کانال تلگرام ketappSupport@ و یا ایمیل ketapp@jeegroup.ir ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار