همزمان با مدارس استان:

طرح اداره یک روزه مدرسه توسط اعضای تشکل‌های دانش آموزی در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد

اردبیل(پانا)- طرح اداره یک روزه مدرسه توسط اعضای تشکل‌های دانش آموزی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان پارس‌آباد اجرا گردید.

کد مطلب: ۷۱۰۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مراسم نمادین اداره یک روزه مدرسه توسط اعضای تشکل ‌ های دانش ‌ آموزی و با محوریت اعضا پیشتازان، همزمان با سراسر استان در مدارس شهرستان پارس ‌ آباد برگزار شد. در این برنامه دانش ‌ آموزان در نقش ‌ های اختصاصی خود وظایف محوله را اجرا نموده و با فعالیت ‌ های اداری، آموزشی و پرورشی مدرسه آشنا شدند.

این طرح همه ساله به منظور رشد اجتماعی دانش آموزان، مشارکت فعال آنان در امور مدارس، افزایش سطح علاقمندی به محیط مدرسه از طریق مشارکت عملی و تجربی، استفاده بهینه از ظرفیت و توان ‌ مندی تشکل ‌ های دانش ‌ آموزی در امور اجتماعی، مسئولیت ‌ پذیری و ایفای نقش در برنامه ‌ های اجرایی و فرهنگی، افزایش مشارکت دبیران در انجام فعالیت ‌ های سازمان یافته از طریق برنامه ‌ ریزی، هدایت و نظارت بر عملکرد اعضا، افزایش روحیه خود باوری، اعتماد به نفس، خلاقیت و نشاط بیشتر در دانش آموزان، فراهم نمودن زمینه ‌ ی مشارکت آنان در فعالیت ‌ های پرورشی، اداری و آموزشی مدرسه اجرا می ‌ گردد و مقدمات لازم جهت ایجاد محیطی مؤثر، کارآمد و پویا را در راستای اهداف متعالی نظام آموزش و پرورش فراهم می ‌ نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار