مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه شورای آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش خوزستان دارای رتبه های برتر فعالیت های قرآنی در کشور است

اهواز (پانا)- محمد تقی زاده اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان دارای رتبه های برتر فعالیت های قرآنی در کشور است و فعالیت های ارزنده ای در راستای توسعه فعالیت های قرآن ،نماز و عترت در مدارس استان انجام شده است.

کد مطلب: ۷۰۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

تقی زاده درحاشیه شورای آموزش و پرورش استان گفت: امروز دو موضوع برگزاری جشنواره قرآن، نماز و عترت و توسعه زیر ساخت های ورزشی دانش آموزی در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان خوزستان قرار گرفت.

وی پرداختن به فعالیت های قرآنی را جزو اولویت های اساسی آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد و گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم هویت دانش آموزان را بر اساس منابع دینی شکل دهیم از این رو فعالیت های ارزنده ای در راستای توسعه فعالیت های قرآن ،نماز و عترت در مدارس استان طی سالهای اخیر صورت گرفته است.

تقی زاده اضافه کرد: آموزش و پرورش استان خوزستان توانسته است طی این چند سال در جشنواره های قرآن، نماز و عترت رتبه های اول و دوم کشوری را به دست آورد ؛ همچنین فرهنگیان استان نیز در طی سال تحصیلی گذشته موفق شدند در فعالیت های قرآنی حائز رتبه اول کشوری شوند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی در مدارس، اظهار کرد: این موضوع نیز یکی از اولویت های اساسی آموزش و پرورش است و ما باید به شرایط جسمی و فیزیکی دانش آموزانمان توجه ویژه ای داشته باشیم از این رو آموزش و پرورش استان خوزستان سعی می کند که سرانه ورزشی را ارتقا بدهد.

تقی زاده توجه به تمام رشته های ورزشی در مدارس را ضروری دانست و گفت: تمام سعی ما این است که رشته هایی نظیر فوتبال، والیبال، بستکبال، شنا و ... غیره در مدارس توسعه داده شوند. به عنوان مثال در سال گذشته آموزش و پرورش خوزستان فضایی به عنوان استخر در اختیار نداشت اما به لطف خدا و پیگیری جدی آموزش و پرورش، اولین استخر ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان افتتاح شد و به یاری خدا استخر دوم نیز طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه ورزشی و توجه به شرایط جسمی دانش آموزان باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار بگیرد، افزود: دانش آموزان ما از قابلیت ها و استعدادهای ورزشی زیادی برخوردارند و توانستند در مسابقات سال گذشته صاحب رتبه های اول و دوم کشوری در رشته های نظیر فوتبال، دوچرخه سواری و رشته های رزمی شوند و امیدواریم در سال تحصیلی فعلی نیز این موفقیت ها ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار