مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان

ایجاد نظم اجتماعی از مهمترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است

اصفهان (پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور قریب به 2000 نفر از دانش‌آموزان پیشتاز درمنطقه پیربکران اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این مراسم خطاب به حاضرین در جلسه گفت: نظم اجتماعی از مهمترین برنامه های سازمان دانش آموزی است و شعار های تشکیلاتی همه در برگیرنده نوعی نظم است که با گفتن شعار، نظم موجود شکل می گیرد.
وی در ادامه مهارت نه گفتن را از خصوصیات بارز سازمان دانش آموزی دانست و گفت: این مهارت می تواند عاملی باشد که در مسیر درست قدم بردارید.
زهیری درباره اهمیت مربیان در تعیین مسیر زندگی گفت: در وهله اول در میدان عمل سرباز باید همیشه مطیع فرمانده خود باشد. دانش آموز ما زمانی می تواند نظم داشته باشد و مسیر درستی را برای خود انتخاب کند که گوش به فرمان مربی خود باشد.
زهیری از دانش آموزان درخواست کرد: در همه موارد خوش خلق و خوش خو باشند و با یک تبسم و یا یک فعالیت که رضای خدا در آن هست در برابر دیگران قرار بگیرند و دیگران را از خود راضی نگه دارند. همپنین احترام به والدین را در همه زمینه ها مورد توجه قرار دهند چرا که نتیجه این احترام رضای خداست. دانش آموز باید در خانواده قدردان زحمات پدر و مادر باشد تا در مواقع نا امیدی و ناتوانی با درخواست از خداوند متعال همه گرفتاری ها از بین برود. وی در پایان صحبت ها اظهار امیدواری کرد که دانش آموزان این تشکیلات در آینده به مسئولیتی که شایسته آن هست برسند و در مسیری که قدم بر می دارند در پناه خداوند پیروز و سربلند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار