با حضور رؤسای ادارات و معاونان آموزشی مناظق خوزستان در آبادان:

دوره آموزشی ضمن خدمت تبیین مدل تعالی مدیریت مدرسه برگزار شد

اهواز (پانا) - دوره ضمن خدمت تبیین مدل تعالی مدیریت مدرسه با حضورمحبی مدیرکل دفتر اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش ویژه روسای ادارات و معاونان آموزشی مناظق خوزستان در تالار معلم آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

دوره ضمن خدمت تبیین مدل تعالی مدیریت مدرسه با حضور عظیم محبی مدیرکل دفتر اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، کمایی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ، بابلی کارشناس مسول دوره اول متوسطه استان ، قاسمی زاده معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ، رؤسا و معاونان ادارات آموزش و پرورش استان در تالار معلم آبادان برگزار شد.

اعظم قاسمی زاده مدیر آموزش و پرورش آبادان و پرورش آبادان ضمن خوش آمد گویی ، گرامیداشت آغاز دهه فجر و تسلیت بمناسبت ایام فاطیه گفت: مدل تعالی مدیریت مدرسه با الهام از مدل های تعالی سازمانی ، بر دو پایه ی بنیادی توانمند سازها و نتایج و دو اصل برنامه محوری و مشارکت جویی استوار شده است و اجری موفق و موثر برنامه ی مدرسه به یکپارچگی ، همدلی و هم آهنگی نیازمند است.

محبی در این دوره گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه یک راهبرد است و تکریم و تعالی انسان در این طرح در نظر گرفته شده است. هویت انسانی، اسلامی و انقلابی مهم است و مباحث شهادت، ایثار و ارزش ها به عنوان یک هویت برای آموزش و پرورش اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: تعریف افراد فکور، مؤمن و کار آفرین در این برنامه گنجانده شده است. تقویت فرهنگ کارگروهی و مشارکتی و خلاقیت و نوآوری و بهره گیری از پژوهش و در نهایت تأکید بر اخلاق و ارتباطات انسانی از جمله موارد مهم و با اهمیت در این طرح بشمار می رود که از اصول حاکم بر ارتقاء کیفیت در مدرسه است.

محبی اظهار کرد: برنامه تعالی میریت مدرسه از اول مهرماه 97 برای تمام مدارس متوسطه اول ، دوم و هنرستانها بی کشور اجرا خواهد شد .

کمایی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز دراین باره گفت : برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سه سال گذشته درحدود 700 مدرسه برگزار و 14 مدرسه حائز امتیاز ممتاز در خوزستان شدند و از این تعداد 5 مدرسه رتبه ممتازکشوری را بدست آوردند.

وی افزود:امسال تمامی مدارس دوره اول متوسطه تحت پوشش این برنامه قرار گرفتند و در مدارس دوره دوم متوسظه و هنرستانهای فنی و حرفه ای نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته اشت

کمایی تصریح کرد: نغییر امری تدریجی و مستمر است و انتظار داریم اجرای این برنامه منتهی به افزایش کیفیت آموزشگاه ها شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار