معاون سیاسی استاندار همدان:اقدامات آموزش‌وپرورش استان همدان در حوزه پیشگیری از اعتیاد قابل تقدیر است

همدان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان این که آموزش در حوزه مبارزه با موادمخدر امری مهم و اساسی محسوب می‌شود، افزود: اقدامات آموزش‌وپرورش استان در حوزه پیشگیری از اعتیاد قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۷۰۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

سید سعید شاهرخی در شورای مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: گرچه شرایط استان همدان از منظر اعتیاد بسیار مطلوب‌تر از سایر استان‌های کشور است، اما وجود حتی یک مورد اعتیاد نیز غیرقابل پذیرش است.

وی با بیان این که در استان همدان معتاد متجاهر نداریم، یادآور شد: باید همدان را به عنوان استان فاقد معتاد متجاهر در کشور معرفی کنیم.

شاهرخی مبارزه با اعتیاد را امری جدی دانست و تأکید کرد: برای مقابله با این امر حرکت اجتماعی و عمومی لازم است بنابراین باید بستر مبارزه اجتماعی و فراگیر کردن آن در جامعه را فراهم کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در تهران داشتیم بنا شد ظرفیت مراکز ماده 15را ارتقا دهیم و افرادی را از مراکز 16 وارد این مرکز کنیم.

وی وی با تأکید بر توجه به سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه مبارزه با اعتیاد خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر آموزش امری مهم و اساسی محسوب می‌شود.

شاهرخی با بیان این که در حوزه مبارزه با موادمخدر آموزش امری مهم و اساسی محسوب می‌شود، افزود: اقدامات آموزش و پرورش استان در حوزه پیشگیری از اعتیاد قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار