اعتیاد در راس آسیب های اجتماعی است

همدان (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت : اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی در جامعه ی ماست و ما اگر بخواهیم آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم ،ابتدا باید به موضوع اعتیاد بپردازیم .

کد مطلب: ۸۴۴۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتیاد در راس آسیب های اجتماعی است

باب الله فتحی در جلسه ستاد کرامت شهرستان ملایر گفت: یکی از راه های دوری از این ناهنجاری ایجاد انزجار عمومی به مقوله ی اعتیاد است؛ وآن چیزی که در کمیته ها وکارگروه ها به عنوان گفتمان سازی و برانگیزی دنبال می شود افکاری است که باید نسبت به این مسئله حساس شود .

وی افزود: این طرح با هدف افزایش کرامت اجتماعی و انسانی در شهرستانی ملایر در حال اجرا است و اگر بخواهیم این طرح روند ی صعودی را دنبال کند باید اعتبارات آن نیز مهیا شود .
فتحی گفت: مکان هایی در سطح شهرستان را که محل اجتماع معتادان و خرده فروشان مواد مخدر بوده را شناسایی و اقدامات لازم را برای تخریب آن انجام داده ایم .

فرماندار ویژه شهرستان ملایر اظهارکرد: یکی از مشکلات ما این است که اگر بخواهیم روزی چند نفر از معتادان را مدیریت کنیم ؛امکانات لازم را نداریم .

فتحی گفت: به تازگی نیز کمپ بانوان در ازناب وازندریان جهت ساماندهی به زنانی که دچار این بلای خانمان سوز شده اند ،ساخته شده است .
وی ابرازکرد: ما اقدامات و برنامه هایی درسطح مهد کودک ها ،مدارس و دانشگاه ها در بحث پیشگیری از اعتیاد انجام داده ایم که با استقبال خوبی همراه بوده است ؛ همچنین طراحی و چاپ تعدادی بنر و نصب آن در سطح شهر به کمک سازمان ارشاد انجام گرفته است .
فتحی افزود : علی رغم وجود موانع و مشکلات عمده ای که در بحث مواد مخدر و اعتیاد به آن وجود دارد ،برنامه هایی در دست اقدام در این زمینه برای شهرستان داریم و امید است به کمتر شدن این معضل کمک کنیم .

/مرضیه سیاهوشی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار