بررسی روند اجرایی جشن عاطفه ها و نیکوکاری و شناخت نقاط ضعف و قوت آن

جلسه بررسی روند اجرایی جشن عاطفه ها و نیکوکاری و شناخت نقاط ضعف و قوت آن با حضور مسئولین سازمان دانش آموزی ،مدیران و معاونان پرورشی و کارشناسان آموزش و پرورش نواحی اصفهان و نمایندگان مدیران مدارس و شورای دانش آموزی و همچنین نمایندگان کمیته امداد برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۰۸۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان در ابتدای این جلسه مسئولین کمیته امداد گزارش آماری فعالیت های خود را ارائه دادند. سپس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و بیان اهداف برگزاری این جلسه به ارائه گزارش آماری جشن عاطفه ها و نیکو کاری طی سال های 93 لغایت 96 پرداخت پرداخت.

در ادامه جلسه مدیران و معاونین پرورشی نواحی شش گانه و مدیران منتخب مدارس و نمایندگان شورای دانش آموزی مطالبی را ارائه دادند که از آن جمله می توان به نگاه فرآیند محور به جشن عاطفه ها و نیکوکاری ، الگوی موفق در مدارس، راه های فرهنگ سازی ،افزایش ارتباط کمیته امداد با مدارس ، ارائه بیلان کاری توسط کمیته امداد به مدارس و اولیا ، پرهیز از موازی کاری و تشکیل کارگروه مشترک بین کمیته امداد و سازمان دانش آموزی جهت اجرایی کردن نظرات همکاران در این جلسه اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار