اولین جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها در سالجاری در استان مرکزی برگزار شد

اراک(پانا)- اولین جلسه برگزاری جشن عاطفه ها در سالجاری با حضور مسئولین مربوطه در استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها در سالجاری در استان مرکزی برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی در این جلسه گفت: همه وظیفه داریم به دانش آموزان بی بضاعت کمک کنیم و این امر تنها وظیفه کمیته امداد نیست. ابوالفضل بادرستانی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه باید به یاری نیازمندان خصوصا دانش آموزان بی بضاعت بپردازیم و در حد توان تلاش کنیم این دانش آموزان به دلیل کمبودات مالی، از تحصیل محروم نشوند.

وی ادامه داد: این آمادگی را داریم که در این زمینه کمک رسان دانش آموزان و کمیته امداد باشیم تا آینده سازان ایران اسلامی سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه آغاز نمایند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار دانش آموز و دانشجو در سطح استان مرکزی از خدمات این نهاد بهره مند می شوند و به نوعی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

عدالت بهرامی افزود: جشن عاطفه ها امسال به طور همزمان با سراسر کشور 15 شهریور در سطح شهر و 11 مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درآمدهای حاصل از جشن عاطفه ها در هر مدرسه، صرف دانش آموزان همان مدرسه خواهد شد و تلاش می کنیم این امر به سرعت انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز از تمهید مقدمات و آمادگی این اداره برای برگزاری جشن عاطفه ها در سال تحصیلی جدید خبر داد.

رحیم محمدی افزود: تلاش خواهیم کرد تا دانش آموزانی که تمکن مالی ندارند سال تحصیلی جدید را بدون سرخوردگی آغاز نمایند و تمام تمرکز خود را برای تحصیل علم بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار