مدیر آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

این اجلاسیه سر آغاز آن از مدرسه بوده است/با نثار خون یک معلم چراغ انقلاب روشن شد

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در اجلاسیه شهدای فرهنگی و نخبه کنگره ملی شهدای استان که با حضور دکتر محمدیان معاون وزیرو رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد گفت: یادواره های درون مدرسه ای امروز در این نقطه مجتمع شده به عنوان اجلاسیه شهدای فرهنگی و نخبه کنگره ملی شهدا

کد مطلب: ۷۰۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هرجا که هستیم سعی کنیم شهید مدرسه محل را بیشتر بشناسیم.

نخعی افزود: در تعلیم و تربیت موثرترین شیوه را شیوه عملی تربیت می دانیم و شهدای فرهنگی برای دفاع از ارزشهای الهی با نثار جان خود درس تربیت دادند.

وی اظهار داشت: شهدا جان خود را فدا کردند که بگویند برای پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی ایران باید از جان و مال گذشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد :امیدوار هستیم به دور از شعار و در عمل بتوانیم رهرو شهدا باشیم.

نخعی با اشاره به اینکه شهید واژه مقدس و شهدا سرمایه ای ملی و اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند افزود: تعهد شهدا در قبال انقلاب اسلامی و ایران برای همگان الگوئی بی نظیر و روشنگر راه بوده و خواهد بود.

وی ابراز داشت :وجود سه هزار شهید فرهنگی و دانش آموز در سیستان و بلوچستان نعمتی ارزشمند برای آموزش و پرورش است.

علیرضا نخعی افزود:تعلیم وتربیت بدون بهره برداری از ارزشهای دفاع مقدس و برکات شهدا راه به جائی نمی برد.

وی مجالس و محافلی که به یاد شهدا برگزار می شود را حاوی معرفت دانست و گفت :حضور همراه با معرفت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در اینگونه مجالس بسیار ارزشمند و لازمه تداوم و اثر بخشی این برنامه ها است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: شهید تیمور مرادقلی ،اولین شهید انقلاب بود و در حقیقت با نثار خون یک معلم ، چراغ انقلاب روشن شده است .

نخعی صبوری استواری و عزم راسخ خانواده شه دا را موجب عزت و سربلندی جامعه عنوان کرد واظهار داشت: تجلیل از جایگاه و مقام و منزلت شهدا مهمترین کاری است که در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت انجام می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: امیدواریم در این اجلاسیه بتوانیم به درک صحیح و درست از رسالت حقیقی شهدا دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار