مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان

نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس برپا می‌شود

تهران (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش، یاسر تقوی تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان در پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی را از اهداف طرح مدرسه انقلاب دانست و گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشنایی با شخصیت و آرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری، تقویت بیشتر هویت اسلامی دانش‌آموزان، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و هم‌ افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل‌ های دانش‌آموزی برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها سال گذشته در ۵۷ مدرسه استان دایر شده بود افزود: نمایشگاه‌‌های مدرسه انقلاب از 14 بهمن در مدارس متخب استان دایر و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سه محور «دیروز ما»، «امروز ما» و «فردای ما» خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور در بخش‌های « قرارگاهی»، « مطالعاتی ـ تحقیقی» و « تولید محصول» دایر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار