۵ جاده باز شد؛ ۸ محور همچنان مسدود است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت انسداد و بازگشایی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر محورهای قم-تهران، ساوه-تهران، کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه بازگشایی شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین با توجه به بارش‌های اخیر محورهای قزوین-رشت، قزوین-زنجان، قزوین-همدان، زنجان-طارم، تهم-طارم، قزوین- تاکستان، رزن-قزوین و کیاسر-دامغان همچنان مسدود هستند و تردد در این معابر امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: علاوه بر این موارد بارش برف در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شرق مازندران ادامه دارد و این بارش‌ها در محور شهمیرزاد به کیاسر و سمنان به تهران در استان سمنان نیز گزارش شده است.

وی گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در محور خوش ییلاق به شاهرود در استان گلستان الزامی است. با توجه به احتمال وقوع کولاک و برودت هوا طی روزهای آتی لازم است تا رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی و خصوصاً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر، از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار