جاده هراز بسته شد

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راه شهرستان آمل گفت: محور هراز ( آمل تهران ) به دلیل شدت بارش برف، کولاک وکاهش دید تا اطلاع بعدی بسته شد.

کد مطلب: ۷۰۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ ذبیح نژاد در گفت وگو با ایرنا گفت: بارش برف که از بعدازظهرشنبه در ارتفاعات لاریجان آغاز شده است شدت گرفته و با کولاک ادامه دارد.

وی اضافه کرد:به دلیل نبود ایمنی کافی وهمچنین لغزنده بودن سطح جاده، جاده هراز تا اطلاع بعدی بسته است ورانندگان می توانند از محور سوادکوه تردد کنند.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات درجاده های کوهستانی مازندران گفت : به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

ذبیح نژاد با بیان اینکه بارش باران در دیگر جاده های برون شهری مازندران ادامه دارد و باعث لغزنده شدن سطح جاده ها شده است، از رانندگان خواست با رعایت کردن نکات ایمنی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

بنابر گزارش پلیس راه مازندران جاده کندوان نیز از ساعت 20 امشب به دلیل انجام عملیات راهسازی و تعمیرات تونل شماره 5 تا ساعت 5 و 30 صبح فردا بسته است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راههای استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 3 هزار و 600 کیلومتر آن راه اصلی است . سالانه در این محورها 400 میلیون دستگاه خودرو تردد می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار