مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی: مدیران مدارس در توسعه ورزش قهرمانی نقش موثری دارند

تبریز (پانا)- مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مدیران گفت: داشتن برنامه و استفاده از افراد صاحب تخصص تاثیر قابل توجهی در توسعه ورزش قهرمانی در مدارس خواهد داشت.

کد مطلب: ۷۰۶۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گردهمایی و دوره ضمن خدمت برای روسای هیات ورزش دانش آموزی آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان در سالن اجلاس خانه معلم شماره دو تبریز گفت: گسترش ورزش در بستر مدارس و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان اصلی ترین رویکرد مجموعه درحوزه معاونت تربیت بدنی است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان خاطر نشان ساخت: درصدد ایجاد دهکده ورزشی در شهر تبریز برای توسعه ورزش دانش آموزی هستیم.

وی اضافه کرد: آموزش مهارت های اجتماعی و توسعه اخلاق در همین فضاها و میادین ورزشی اتفاق می افتد.

این مقام مسئول در آذربایجانشرقی با اشاره به نقش مدیران گفت: داشتن برنامه واستفاده از افراد صاحب تخصص تاثیر قابل توجهی در توسعه ورزش قهرمانی در مدارس خواهد داشت.

پاشایی هماهنگی و همدلی را رمز تحقق اهداف عنوان کرد و اذعان داشت: در جهت تحقق اهداف برنامه های کلان دولت، آموزش و پرورش در چارچوب ماموریت محوله با جدیت تمام تلاش کرده و می کند.

وی افزود: در بین دانش آموزان مدارس استان اقداماتی چون توسعه ورزش صبحگاهی، برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای، برگزاری همایش های کوه روی و پیاده روی و ایجاد 3 هزار تیم ورزشی دانش آموزی و.. در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان اجرا می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجانشرقی در پایان اظهار داشت: کسب سکوهای قهرمانی در سطح ملی و جهانی در گرو برنامه ریزی، تلاش، هماهنگی بین بخشی است.

که در پایان احکام مسئولیت روسای هیات های ورزش دانش آموزی آموزش وپرورش نواحی ومناطق استان توسط مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار