برای توسعه ورزش از شهرداری و دهیاری ها استفاده می کنیم

رشت(پانا)-استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزش های همگانی و قهرمانی گفت: بنا داریم برای توسعه فعالیت های ورزشی، از ساختار شهرداری ها و دهیاری ها استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۲۹۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برای توسعه ورزش از شهرداری و دهیاری ها استفاده می کنیم

مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کاراته آزاد در پیاده راه فرهنگی رشت با حضور در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جایگاه خوب گیلان در رشته ورزشی کاراته و استقبالی که مردم از این مسابقات داشتند، وظیفه همه ما برای خداقوت به ورزشکاران، اعلام حمایت و توجه به ورزش حضور در این مراسم بوده است.
وی به پیش بینی برگزاری مسابقات کاراته آزاد در محل برگزاری طرح شب های روشن رشت اشاره و اظهار کرد: در همین نقطه است که می توانیم برنامه های طرح شب های روشن را با همین فعالیت های جوانان توسعه دهیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه موظف به حمایت از ورزش های همگانی و قهرمانی هستیم، خاطرنشان کرد: اهتمام داریم امسال از حیث توسعه فعالیت های ورزشی و مسابقات و هم از حیث توسعه فضاهای ورزشی، از محل منابع استانی و ملی و استفاده از ساختار شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه فعالیت های ورزشی گام های مهمی برداریم.
اولین شهر شب های روشن کشور اسفندماه گذشته با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رشت افتتاح شد.
خلق و آفرینش فرصت های شغلی جدید در زندگی شبانه و رونق کسب و کار استان گیلان، بکارگیری بخشی از نیروی کار بدون کمترین هزینه سرمایه گذاری توسط دولت و شهرداری ها، احیای قلب تاریخی شهرها و سواحل گیلان با نورپردازی و افزایش تردد امنیت خاطر مردم، کاهش عوامل ایجاد ناامنی، کاهش سرقت های شبانه و توسعه امنیت برای شهروندان، مسافران و گردشگران از جمله مزایای این برنامه است.
بنا بر آمار سال 94، در استان گیلان 740 باشگاه بخش خصوصی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند که در این راستا ، بیش از 140 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف به امر ورزش مشغولند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار