رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در گفت‌وگو با پانا خبر داد

انتخاب رانندگان برتر سرویس مدارس استان فارس ؛ اولیای دانش‌آموزان امتیاز می‌دهند

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس از سنجش و ارزیابی روند فعالیت رانندگان سرویس مدارس توسط دانش آموزان و اولیای آنان خبر داد و افزود: به‌منظور افزایش کیفیت متقابل ارکان سرویس مدارس تمامی عوامل اجرایی سرویس مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۷۰۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

محسن کلاری در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: در راستای کیفیت‌بخشی به روند سرویس مدارس، اولیا و دانش آموزان با شرکت در نظرسنجی به تمام عوامل اجرایی سرویس امتیاز می‌دهند .
وی تاکید کرد: بر اساس نتایج حاصل از این نظر سنجی ما می توانیم راننده برتر سرویس مدارس را که در واقع معلمان مدرسه سیار ما هستند، به جامعه معرفی و از آنان قدردانی کنیم .
وی از نظرسنجی چند سویه در بحث سرویس مدارس خبر داد و افزود: امکان امتیاز دهی برای تمامی ارکان سرویس در این نظر سنجی در نظر گرفته شده است به طوریکه رانندگان نیز به مدیران اجرایی و شرکت های حمل و نقل و مسولین مرتبط امتیاز می دهند و هرکدام از اینها نیز بوسیله فرم های نظرسنجی به مجموعه بالا دستی خود نمره ارزیابی می دهند .
وی هدف از تنظیم و قرار دادن این نظرسنجی چند سویه را افزایش و بهبود سطح کیفی خدمات دانست و افزود: فرم های الکترونیکی این نظر سنجی بزودی درسامانه http:// www.shirazs.ir در بخش مربوطه فعال و قابل دسترسی خواهد شد .
کلاری از انجام اقدامات لازم با رانندگانی که در این نظرسنجی کمترین امتیاز را کسب می کنند خبر داد و افزود: برخورد ما با رانندگانی که امتیاز کمتر از حد نصاب بگیرند به اشکال مختلف است که بر حسب نوع ضعف آنها در کسب امتیازات گروهی موظف به گذراندن دوره آموزشی اجباری خواهند شد و برای افرادی که در کسب امتیاز حداقلی موفق نبوده اند انشاله در بخش های دیگر غیر ازارايه خدمات به دانش آموزان عزیز که از روحیه لطیفی برخوردارند استفاده خواهدشد .
وی در خصوص امتیازگیری اولیا توسط رانندگان نیز گفت: اولیا نیز در مواردی از جمله رعایت نظم در ثبت نام و پرداخت به موقع شهریه و رعایت حقوق رانندگان مورد ارزیابی قرار می گیرند .
وی در خصوص اولیایی که توسط عوامل اجرایی کمترین امتیاز را می گیرند نیز افزود: هدف ما ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به 120 هزار دانش آموز شهر شیراز است که آرامش خانواده ها را در حمل و نقل دانش آموزان به همراه داشته باشد و از طرفی نیز انتظار ما از اولیا این است که با رعایت نظم در تمامی مراحل اعم از ثبت نام و پرداخت ها و تعامل با رانندگان زمینه هرچه بیشتر این آرامش را فراهم نمایند .
وی تاکید کرد: نتایج این نظرسنجی به ما این امکان را می دهد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش سایر خانواده ها و دانش اموزان اقدام به تجدید نظر و یا حذف برخی عوامل مخل کنیم .
کلاری افزود: از رانندگان برتر و سایر عوامل اجرایی سرویس که حایز رتبه برتر در این نظرسنجی می شوند در هفته بزرگداشت مقام معلم تقدیر خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار