اولین جلسه کار گروه سرویس مدارس شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا ) اولین جلسه کار گروه سرویس مدارس با حضور نماینده پلیس راهور استان ، روسای شوراهای مناطق عالیشهر ، چغادک و نماینده شهرداری در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تشکیل گردید.

کد مطلب: ۸۱۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کار گروه سرویس مدارس شهرستان بوشهر برگزار شد

روان دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر پیرامون کمیته سرویس مدارس و فعالیتهای انجام شده در خصوص سرویس دهی دانش آموزان در سال تحصیلی 96 و مشکلات عدیدی که از جانب شرکتهای پیمانکار در اجرای تعهدات خود در قبال آموزش و پرورش در جابجایی دانش آموزان بوجود آوردند مطالبی اظهار نمود .

رواندوست هدف از تشکیل کار گروه برنامه ریزی جهت ساماندهی هرچه بهتر و منظم تر سرویس مدارس و جلو گیری از مشکلات و خطرات ناشی از عدم رعایت قانون در بین رانندگان و تعهد شرکتها دراین خصوص دانست .

وی گفت : امنیت جانی دانش آموزان و آرامش والدین در رأس همه امور قرار دارد و همه ما درقبال آنهامسئول میباشیم ومیبایست با همکاری و همدلی تمام نهادهای زیربط جهت بهتر انجام دادن این برنامه تلاشی مضاعف داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش درادامه بیان نمود با برنامه ریزی دقیق و تعهد شرکتهای مورد قرارداد دغدغده های والدین را کمتر و با اعتماد به شرکتهای تاکسیرانی دراین خصوص همکاری لازم صورت خواهد پذیرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار