پیش بینی کاهش نرخ ارز در روزهای آتی

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به نرخ تورم تک رقمی و افزایش درآمدهای نفتی در مدت اخیر، دلیلی ندارد که قیمت دلار تا این اندازه گران شود.

کد مطلب: ۷۰۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

قرجه طیار در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره تاثیرات افزایش نرخ ارز در اقتصاد گفت:ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز از موفقیت های دولت یازدهم بوده که انتظار می رفت مدیریت مناسب بازار ارز در طول فعالیت دولت دوازدهم نیز از سوی تیم اقتصادی دولت ادامه یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:متاسفانه روند صعودی قیمت دلار در ماه های اخیر ادامه دار بوده و قیمت برخی کالاها را با افزایش کاذب روبرو کرده است.

ساماندهی صرافی ها گام موثری برای مدیریت بازار ارز

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر ساماندهی صرافی ها ادامه داد:با توجه به تورم تک رقمی و افزایش درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت در مدت اخیر، دلیلی ندارد که قیمت دلار تا این اندازه گران شود.

قرجه طیار افزود:در نشست اخیر کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصادی بحث تحولات بازار ارز مورد بررسی قرار گرفت و پیش بینی می شود با توجه به تدابیر اتخاذ شده در روزهای آینده قیمت دلار با کاهش روبرو شود.

وی با تاکید بر مقابله جدی با سوداگری در بازار ارز گفت:با هماهنگی بخش های اقتصادی و در نظر گرفتن تمامی جوانب،باید اجازه نداد که بازار سوداگری ارز رونق یابد چرا که نوسانات شدید بازار ارز، در روند سرمایه گذاری خلل ایجاد می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بانک مرکزی با توجه به تجربه مناسب در مدیریت بازار ارز در طول فعالیت دولت یازدهم باید آرامش را به بازار ارز بازگرداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار