استاندارهرمزگان در آیین افتتاح ۴ مدرسه بنیاد برکت:

عدالت آموزشی از اهداف نظام اسلامی و دولت است

استاندار هرمزگان گفت: تحقق عدالت آموزشی با بردن امکانات به روستاها، شهرهای کوچک و نقاط دور افتاده از اهداف نظام اسلامی و دولت است.

کد مطلب: ۷۰۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، فریدون همتی در آیین افتتاح 4 مدرسه بنیاد برکت در هرمزگان و آغازعملیات اجرایی شصتمین مدرسه این بنیاد در استان افزود: دولت برای تحقق این هدف نیاز به همراهی دارد و به تنهایی با توجه به محدودیت ها نمی تواند به سرعت این هدف را محقق کند.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون کارهای زیادی شده و اگر اشکالی در جایی می بینیم بسیار متاثر می شویم و نقد می کنیم.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: نقد و بیان اشکال ها هیچ اشکالی ندارد ولی نباید کارهای انجام شده را فراموش کرد.

همتی با بیان اینکه اگر مدرسه ای در زمان انقلاب ساخته ایم مستهلک شده و باید نوسازی شود، خاطر نشان کرد: خیران و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کمک دولت ها برای رفع محرومیت به خصوص مدرسه سازی به کمک دولت آمده اند و کارهای بزرگی انجام داده اند.

رئیس ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) نیز گفت: بنیاد برکت 59 مدرسه در استان هرمزگان ساخته است و امروز احداث شصتمین مدرسه را در قشم آغاز می کند.

محمد مخبر افزود: مدرسه 15 کلاسه قلعه قاضی و 3 مدرسه در شهرستان میناب از طرحهای احداثی این بنیاد در استان هرمزگان است که در مجموع برای این تعداد پروژه 46 میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: دبیرستان 15کلاسه ی دخترانه ی برکت روستای قلعه قاضی با 1471متر مربع زیربنا واعتبار23 میلیارد ریال و همچنین سه پروژه ی شش کلاسه در میناب با اعتبار24 میلیارد ريال در این مرحله به بهره برداری رسید.

به گفته وی عملیات احداث دبستان 12 کلاسه در قشم نیزبا اعتبار2 میلیارد و800میلیون تومان آغاز شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای بهره برداری از 4 مدرسه بنیاد برکت به ارزش 46 میلیارد و 520 میلیون ریال در روستاهای میناب و قلعه قاضی و امضای تفاهم‌ نامه‌ توسعه و پیشرفت همه‌‌ جانبه و پایدار جزیره هرمز به بندرعباس سفر کرد.

در مجموع بنیاد برکت 59 مدرسه به ارزش 420 میلیارد ریال در استان هرمزگان اجرا کرده که با آغاز احداث مدرسه 12 کلاسه قشم به 60 مدرسه می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار