معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش: پرستاران مانند حضرت زینب (س) نماد صلابت، صلح و سلامت‌اند

تهران (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی آموزش‌وپرورش همزمان با روز پرستار با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) و درمانگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی از پرستاران این دو مرکز به صورت نمادین تجلیل کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش، علیرضا کاظمی صبح امروز همزمان با ولادت اسوه صبر واستقامت حضرت زینب کبری (س) با همراهی معاونان اداره کل ازپرستاران دومرکز درمانی مشهد مقدس به صورت نمادین تجلیل کرد.
معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش وپرورش با حضور در بخش اطفال بیمارستان امام رضا (ع) با تجلیل از زحمات خداپسندانه پرستاران گفت: ارائه خدمات وپرستاری ازبیماران به خصوص کودکان ودانش آموزان بیمار که آینده سازان کشور هستند بسیار مهم و دارای اجر معنوی است.
کاظمی با اهدای شاخه گل به پرستاران حاضر دراین بخش از آنان تجلیل کرده و در ادامه نیز با حضور در درمانگاه شماره یک فرهنگیان مشهد از پرستاران شاغل در بخش های مختلف این مرکز درمانی تقدیرکرد.
خدابنده معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی، حقیقی معاون آموزش ابتدایی، پورجاهد معاون تربیت بدنی وسلامت، نجاتی مهر وعیدی روسای ادارات تعاون وامور رفاهی و روابط عمومی واطلاع رسان در این برنامه معاون وزیر و سرپرست اداره کل آموزش پرورش استان را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار