رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس خبر داد:

ارائه بیش از 2500 فقره کمک موردی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان طبس

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از 2500 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان طبس از کمکهای نقدی و غیرنقدی این اداره بهره مند شدند.

کد مطلب: ۷۰۵۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،محمد حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس با بیان این که این کمک ها از محل جذب مشارکتهای مردمی از طریق خیرین نیک اندیش تامین شده افزود: « با توجه به نیّات خیرین و نیکوکاران گرامی کمکهای نقدی و غیرنقدی این عزیزان با رعایت اصول رازداری و حفظ کرامت انسانی و پس از شناسایی و احراز شرایط لازم به مددجویان واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی شهرستان طبس اهداء گردید .
حسینی ضمن تشکر از نیکوکاران و خیرین شهرستان عنوان کرد: « این کمک ها در سه گروه نقدی، غیر نقدی و خدماتی به مددجویان واجد شرایط ارائه شده که ارزش ریالی آن به مبلغ یک میلیارد و 590 میلیون ریال می رسد.
وی در ادامه افزود:« عمده این کمکها در زمینه های دارو ودرمان، تجهیز و تکمیل مسکن، ازدواج، کمکهای معیشتی، آموزشی، سبدهای غذایی و پوشاک به مددجویان ارائه شده است.
رئیس اداره بهزیستی طبس با بیان اینکه در حال حاضر 3 موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی در طبس و 2 نمایندگی بهزیستی در بخشهای دیهوک و عشق آباد آماده دریافت کمکهای نقدی، غیر نقدی وخدماتی خیرین گرامی هستند با اعلام شماره حساب 2173452011000 به نام رابط تمرکز وجوه مشارکتهای مردمی، نزد بانک ملی از خیرین و نیکوکاران خواست تا با مشارکت خود در توانمندسازی و رفع مشکلات جامعه مددجویی بهزیستی شهرستان سهیم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار