نماینده ولی فقیه در مازندران

هسته گزینش آموزش و پرورش عاری از حب و بغض باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: «در هسته گزینش آموزش و پرورش نباید حب و بغض وجود داشته باشد.»

کد مطلب: ۷۰۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، آیت الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان و کارکنان هسته گزینش این اداره با مهم بر شمردن نقش معلمان در تعلیم و تربیت، گزینش نیروی انسانی را برای امر تعلیم و تربیت جزء مسائل ضروری و شایسته توجه معرفی کرد.

او افزود: نگاه به گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش نگاهی ضروری و شایسته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش از صیانت و حفاظت بالایی برخوردار است بر لزوم استمرار آن در حوزه ی آموزش و پرورش تاکید کرد.

آیت‌الله طبرسی با مهم برشمردن هسته گزینش و تاکید بر اینکه این هسته افرادی را انتخاب کند که به اصل نظام پایبند باشند ادامه داد: چرا که بسیاری از دانش آموزان در محیط آموزش و پرورش تربیت یافته و وارد اجتماع می شوند بنابراین نباید در بین ما و اهداف آموزش و پرورش تشتت و تفرقه وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه گزینش معلم شایسته در واقع تربیت نسلی درست و آینده ساز برای کشور است ،گفت: زیر ساخت های جامعه با تربیت دانش اموزان در مدارس شکل می گیرد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه اگر افرادی با اثرات منفی درا ین نهاد فرهنگی انتخاب شوند که دانش آموزان رادبه بیراهه سوق دهند گناه نابخشودنی است، افزود: اگر در گزینش خیانت شود در واقع خیانت به اسلام و خون شهداست.

او با تاکید به اینکه در هسته ی گزینش نباید حب و بغض وجود داشته باشد ،افزود: آموزش و پرورش اگر از صیانت و حفاظت بالایی برخوردار نباشد زمینه خطر برای نظام و آموزش و پرورش را فراهم خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت :معلمان متعهد و خداپرست امانتدار بچه های مردم بوده و آنها را برای ساختن آینده ای روشن و شکوفا خوب تربیت کنند.

او ادامه داد: در هسته ی گزینش افرادی را انتخاب کنیم که خشنودی خدا را در نظر گرفته و با تکیه به الطاف الهی و ایمان راسخ به او فرزندان صالح را برای ایران اسلامی تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار