مدیرکل صدا و سیمای اردبیل:

توانمندی های جوانان نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: ظرفیت ها و توانمندی های جوانان نخبه اردبیل از رسانه ملی معرفی می‌شود تا در بین این جوانان انگیزه لازم برای موفقیت‌های بیشتر ایجاد شود.

کد مطلب: ۷۰۳۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

علی ملااحمدی اظهار داشت: ظرفیت ها و توانمندی‌های جوانان نخبه اردبیل از طریق رسانه ملی معرفی می‌شود و در این زمینه صدا و سیمای مرکز اردبیل آمادگی همه‌جانبه‌ای دارد تا بتواند در راستای ایجاد انگیزه بین جوانان گام اساسی بردارد .

وی از برنامه‌ریزی صدا و سیمای اردبیل برای تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با محوریت جوانان و سازمان های مردم نهاد خبر داد و افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل آماده همکاری دو سویه با اداره کل ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد می‌باشد تا با تعامل و ارتباط تنگاتنگ ظرفیت های جوانان اردبیل معرفی و منجر به پیشرفت ها و موفقیت های بسیار بالاتر و بیشتر شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: شخص امام جمعه و استاندار اردبیل با جدیت پیگیر برنامه‌ها و مطالبات جوانان و میدان دادن به جوانان نخبه و کاربلد هستند و صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این زمینه از جوانانی که استعداد بالایی در حوزه‌های مختلف دارند با استفاده از رویکردها و سیاست های صدا و سیما آماده حمایت و پشتیبانی است .

ملااحمدی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد و سمن‌های مردمی که استعدادی در ساختن فیلم کوتاه و برنامه‌های دیگر دارند می‌توانند با هماهنگی و برنامه‌ریزی این محصولات خود را در صدا و سیما به نمایش بگذارند .

وی اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که استاندار اردبیل نیز بر آن تاکید ویژه‌ای دارد اجرای طرح زمستان بیدار است که برای عملیاتی کردن این طرح ویژه صدا و سیمای اردبیل نیز از ظرفیت جوانان و سازمانهای مردم نهاد به ویژه در حوزه ورزش استفاده می‌کند .

وی گفت: بخش خبر، رادیو و سیما نیز آمادگی همه‌جانبه‌ای دارد تا ظرفیت و توانمندیهای جوانان در بخشهای مختلف را معرفی کند و این رسانه مطالبات و خواسته‌های جوانان را با تمام توان و با جدیت پیگیری می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار