مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

سرمایه‌گذار چینی ۶۵۰ هزار دلار برای تولید کیف و کفش در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌کند

اردبیل (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از جذب سرمایه‌گذار چینی برای راه‌اندازی واحد تولیدی کیف و کفش در اردبیل خبر داد و گفت: این طرح با جذب ۶۵۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهر اردبیل اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۲۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

هاشم مظفری در جلسه بررسی فعالیت‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد زمینه برای توسعه فرصت‌های اشتغال از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بوده که در این راستا با حضور مسئولان مشکلات و موانع طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان بررسی و رفع این مشکلات پیگیری می‌شود .

وی با اشاره به تشکیل 90 جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل در 9 ماهه امسال افزود:‌ با تشکیل این جلسات مشکلات و مونع 65 طرح و پروژه سرمایه‌گذاری داخلی و 9 طرح سرمایه‌گذاری خارجی بررسی شده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و راه‌ندازی این طرح‌های ارائه شده است .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با تاکید بر تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه استان و افزایش فرصت‌های شغلی در اردبیل بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاری خارجی از مهمترین اولویت‌ها در سطح استان در راستای پیشرفت و آبادانی در اردبیل بوده که در این راستا توانسته‌ایم نسبت به جذب برخی سرمایه‌گذاران اقدام کنیم .

مظفری تصریح کرد: در حال حاضر 11 پروژه خارجی سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در دست بررسی بوده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه‌ساز جذب و راه‌اندازی این پروژه‌ها در سطح استان شده و بتوانیم با این امر زمینه‌های توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم کنیم .

وی از جذب سرمایه‌گذار چینی برای راه‌اندازی واحد تولیدی کیف و کفش در اردبیل خبر داد و گفت: این طرح با جذب 650 هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهر اردبیل اجرا می‌شود که در حال حاضر سرمایه‌گذار طرح عملیات اجرای این طرح را در اردبیل آغاز کرده است .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در مورد راه‌اندازی واحد پرورش گاو شیری در مشگین‌شهر اظهار کرد: برای راه‌‌اندازی این واحد نیز سرمایه‌گذار روسی 500 هزار دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد که این امر زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های شغلی برای تعداد از افراد و توسعه تولیدات استان در این حوزه می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار