تکمیل زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی پیام جهت جذب سرمایه گذاران حوزه ICT

معاون منطقه ویژه پیام با اشاره به سرعت تغییرات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ها و تسهیلاتی که دولت در این منطقه در نظر گرفته به منظور حضور سرمایه گذاران مرتبط و زمینه فعالیت در بازارهای بین المللی می باشد.

کد مطلب: ۷۰۲۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، علیخانی معاون منطقه ویژه پیام با اشاره به سرعت تغییرات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ها و تسهیلاتی که دولت در این منطقه در نظر گرفته به منظور حضور سرمایه گذاران مرتبط و زمینه فعالیت در بازارهای بین المللی می باشد.

وی افزود: پتانسیل های موجود در منطقه ویژه پیام به ویژه اینکه مسئولیت منطقه ویژه اقتصادی پیام با وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات می باشد زمینه حضور و فعالیت شرکتهای ICT و دانش بنیان برای حضور در منطقه فراهم شده است.

معاون منطقه ویژه پیام با تاکید بر اینکه تجار و فعالان حوزه ICT به جای وارد کردن کل محصول در این مراحل به دنبال وارد کردن قطعات باشند تا ارزش افزوده برای منطقه و کشور داشته باشد.

وی در پایان به سرمایه گذاران توصیه کرد: با فضای مناسب ایجاد شده و کاهش هزینه های انبار داری، برای تامین نیازهای داخلی با پروژه های هدفمند تلاش کنند که وابستگی صنایع در این زمینه را کاهش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار