نشست صمیمی همکاران اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی با مدیرکل آموزش و پرورش البرز

جلسه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان البرز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۰۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، جلسه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان البرز با حضور خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش البرز، شربیانی ریاست اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه و جمعی از کارشناسان و سرگروه های محترم دروس مختلف مقاطع متوسطه یک، متوسطه دو و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی برگزارگردید.

در این جلسه شربیانی ضمن عرض خیر مقدم و مغتنم شمردن این فرصت خدمت مدیرکل البرز، حضور وی را در مجموعه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی افتخاری بزرگ و مایه ی امیدواری و ایجاد انگیزه همکاران در جهت عملکرد حرفه ای بیش از پیش دانستند.

در ادامه ساکی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران و سرگروه های آموزشی، گروه آموزشی را قلب و بهترین بخش آموزش و پرورش عنوان نمود.

وی در ادامه ضمن بیان آگاهی از مسایل و مشکلات پیش روی انجام فعالیت های گروه های آموزشی و طرح و برنامه های آینده خود برای بهبود وضعیت در گروه های آموزشی، فرصت ارایه نظر و صحبت را به نمایندگان سرگروه های آموزشی سپرده و پس از بیانات هر یک از همکاران، با سعه صدر پاسخ گوی مسایل و سوالات مطرح شده از جانب ایشان بودند.

نمایندگان گروه های آموزشی همه مقاطع نیز به شرح مطالبی از فعالیت ها و نحوه اجرایی شدن برنامه های عملیاتی، مسایل و موانع موجود و پیشنهاداتی در زمینه مرتفع شدن موانع پرداختند.

در پایان هر بخش ساکی پیشنهادات و مسایل مطروحه را برای پی گیری بیشتر، یا انتقال به مسئولین مربوطه یا سطوح بالاتر یادداشت نموده و برخی تجارب خویش را در اختیار حضار قرار داده و توصیه هایی را در راستای انجام برخی از امور بیان نمودند.

در پایان جلسه، یک جلد کلام الله مجید، به عنوان یادبود معنوی، از سوی شربیانی به پاس حضور مدیر کل البرز، هدیه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار