خبرگزاری پانا، صدای رسای آموزش و پرورش است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تأثیر عمیق رسانه های جمعی بر جامعه قابل انکار نیست. گفت: خبرگزاری پانا صدای رسای آموزش و پرورش است و ما باید قدردان این رسانه وزین باشیم.

کد مطلب: ۸۰۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا،  صدای رسای آموزش و پرورش است

محمد پورداود در نشست صمیمی با کارکنان سازمان دانش آموزی و کانون مهدیه گفت: برای ایجاد اتحاد و همدلی در بین کارکنان آموزش و پرورش و معلمان دلسوز، باید قدردان زحمات آنها باشیم و زمانی که توانستیم از خرد جمعی بهره ببریم درخت آموزش و پرورش را شکوفا کرده ایم.

وی ضمن اشاره به اهمیت سازمان دانش آموزی در تربیت دانش آموزان گفت: وظیفه مهم و ارزشمند زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف کشور بر عهده سازمان دانش آموزی است .

وی بانوان شاغل در آموزش و پرورش را الگوهایی ارزشمند برای دانش آموزان دانست و گفت: انتظار می رود که الگویی اسلامی و انقلابی برای دانش آموزان استان همدان باشید.

پورداود ضمن اشاره به ارزشمند بودن جایگاه رسانه و خبرگزاری پانا گفت: بنده افتخار میکنم که زمانی به عنوان رییس اداره روابط عمومی در حوزه رسانه فعالیت داشتم و امیدوارم بتوانم به شکوفایی خبرگزاری پانا، این رسانه ی ارزشمند آموزش و پرورش کمک کنم.

در ادامه ی نشست، کارکنان کانون مهدیه و سازمان دانش آموزی، مشکلات خود را با مدیر کل درمیان گذاشتند و قول مساعدت گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار