فرماندار بیله‌سوار:

۱۸۶طرح در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در بیله‌سوار ارائه شده است

اردبیل (پانا) - فرماندار بیله‌سوار گفت: ۱۸۶طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال با اعتبار ۲۵میلیاردو ۲۱۵میلیون تومان با اشتغالزایی ۴۳۲نفر در کارگروه شهرستانی تصویب شده است.

کد مطلب: ۷۰۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

آرام حلیم اظهار کرد: ۱۸۶طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال با اعتبار ۲۵میلیاردو ۲۱۵میلیون تومان با اشتغالزایی ۴۳۲نفر در کارگروه شهرستانی تصوب شده است و جهت ارائه تسهیلات به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارائه شده است .

وی با اشاره به اینکه دولت برای طرح‌های مناطق محروم و مرزی اولویت‌هایی ارائه کرده است افزود: از ۱۸۶طرح مصوب شده در شهرستان ۱۶۵ طرح در حوزه کشاورزی و دامداری،۱۰ طرح در حوزه صنعت و ۱۱ طرح نیز در حوزه خدمات می‌باشد .

فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد: تاکنون ۴۹طرح با اعتبار ۷میلیاردو ۲۱۴میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۱۴۰نفر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تصویب شده است و به طرح‌های متقاضی پرداخت خواهد شد .

حلیم لزوم توجه جدی به مشکلات مردم را یادآور شد و گفت: بیش از ۳۹میلیارد تومان جهت حل اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان تعیین شده است که بیش از ۴۰درصد سهم شهرستان بیله‌سوار در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال با ارائه طرح‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی فراهم شده است .

وی گفت: سرمایه‌گذاران حوزه‌های کشاورزی و خدمات و صنعت تا پنج بهمن ماه فرصت دارند تا از تسهیلات اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهره‌مند شوند .

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه ۶۱۱متقاضی تاکنون در طرح کارورزی در شهرستان بیله‌سوار ثبت نام کرده‌اند بیان کرد: از این تعداد ۴۰۱نفر تایید شده است که در ۱۶۳ واحد پذیرنده مشغول به فعالیت خواهند شد و تاکنون با ۱۴۰نفرکارورز، عقد قرارداد منعقد شده است که با توجه به این آمار شهرستان بیله‌سوار در طرح جذب اشتغال کارورزی تاکنون رتبه اول شهرستان‌های استان را دارد .

حلیم به آمار مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: در نه ماهه امسال ۳۲ طرح به مبلغ ۱۶۰میلیون تومان از طریق بانک ملی و ۹طرح به مبلغ ۴۵میلیون تومان از طریق بانک صادرات پرداخت شده است و امسال تاکنون ۹۰ طرح در حوزه مشاغل خانگی با اعتبار ۴۵۰میلیون تومان پرداخت شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار