در گفت گو با پانا

سرپرست آموزش و پرورش استان زنجان: اغتشاشگران منتظر فریاد بلند آرمان خواهی ملت ایران باشند

زنجان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با توجه به فرا رسیدن ایام ا...دهه ی فجر گفت:برای تک تک روزهای دهه ی فجر برنامه ای تبیین شده و با توجه به تحرکاتی که اخیرا اغتشاشگران داشتند، حتما فریاد بلند آرمان خواهی ملت ایران را شاهد خواهند بود.

کد مطلب: ۷۰۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

هادی احمد نیا در گفت وگو با خبرنگار پانا، در خصوص ایام ا... دهه ی فجر گفت: ما هم همراه ملت ایران این روز ملی را جشن خواهیم گرفت و در چارچوب برنامه ها ی ابلاغی و ابتکاری حرکت خواهیم کرد و بصورت نظام مند ، برنامه مدار با همکاری بسیج دانش آموزی، سپاه پاسداران و سازمان دانش آموزی استان ،ارگانها و سازمان های دولتی که همه ی اینها برای ما ارزشمند هستند و هدف یکسانی داریم حرکت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت:امسال دانش آموزان برای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی ، دفاع از حریم ولایت فقیه وهمچنین برای دفاع از نمادهای ملی به‌ویژه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور حد اکثری درمراسم راهپیمایی 22بهمن شرکت خواهیم کرد.

احمدنیا همچنان در خصوص برنامه های ایام ا... دهه ی فجر گفت ؛آموزش و پرورش در این ایام برای 10 روز برنامه ای ویژه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به ایجاد دبیرخانه وهماهنگی همه ی برنامه ها وارگانهایی که می خواهند از پتانسیل آموزش و پرورش استفاده کنند،گفت: همه ی این برنامه های پیشنهادی در دبیرخانه دهه فجر پالایش می شوند سپس عودت داده می شوند به سازمان هایی که برنامه ها را ارائه دادند و برای اینکه یک برنامه ای در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و این برنامه ها را با عظمت هر چه تمام تر برگزار کنیم نیازمند همکاری همه جانبه تمامی ارگانها و نهادهای دولتی هستیم.

احمدنیا ادامه داد: دانش آموزان ما هم همانند سال های گذشته پای کارمی آیند ودر روز 22 بهمن باز هم حماسه می آفرینند و آموزش و پرورش هم با همه ی توان حماسه 22 بهمن را با شکوه تر از گذشته برگزار خواهد کرد.

وی ضمن ابراز تاسف برای حرکت اغتشاشگرانه اخیر گفت:بی شک این عمل غیر انسانی تدبیر دشمن شکست خورده ی انقلاب است و این جمهوری اسلامی است که پیروز میدان بوده وخواهد بود، لذا در 22بهمن امسال دشمنان قسم خورده انقلاب بار دیگر فریاد بلند آرمان خواهی ملت ایران را شاهد خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار