آموزش و پرورش استان زنجان رتبه برترکشوری در توسعه کمی و کیفی فعالیت های بهداشت روان دانش آموزان را کسب کرد

زنجان (پانا)- رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان زنجان گفت:آموزش و پرورش استان زنجان بر اساس نتایج ارزیابی سالانه وزارت،رتبه برترکشوری در توسعه کمی و کیفی فعالیت های بهداشت روان دانش آموزان را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان زنجان رتبه برترکشوری در توسعه کمی و کیفی فعالیت های بهداشت روان دانش آموزان را کسب کرد

حمید بهبودی با اعلام خبر مذکور در این خصوص گفت: بر اساس نتایج ارزیابی سالانه وزارت آموزش و پرورش از برنامه های راهنمایی و مشاوره استان ها، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان حائزرتبه برترکشوری در توسعه کمی و کیفی فعالیت های بهداشت روان دانش آموزان در سال تحصیلی 96- 95 گردید.

وی افزود:امروزه اکثرکشورها منابع زیادی را برای بهبود بهداشت روان جامعه صرف می کنند ودرکنار آن با تدوین برنامه های جامع از سازمان ها ومنابع محلی- اجتماعی نیز استفاده می کنند.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد:دراین راستا اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برنامه های ویژه ای طراحی واجرا کرده است تا دانش آموزان در مواجهه بامشکلات و مسائل روزمره توان رویارویی منطقی و مقابله ای راکسب نمایند.

وی تعامل درون سازمانی و برون و اجرای آزمون های سلامت روانی - رفتاری در بین دانش آموزان را دو عامل اصلی این موفقیت دانست و افزود :از دیگرعوامل مؤثر در توسعه کمی و کیفی فعالیت های بهداشت روان استان می توان به اجرای مسابقات علمی و دانش افزایی در بین مشاوران، معلمان و دانش آموزان ، برگزاری مسابقه نقاشی همگانی با عنوان راه های افزایش نشاط و شادابی و مدیریت خشم و برگزاری همایش و نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضورشخصیت های علمی ، مذهبی و فرهنگی برای دانش آموزان و مشاوران اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار