جزییات برگزاری دومین کنفرانس امنیتی تهران با حضور رئیس‌جمهوری

تهران (پانا) - دومین کنفرانس امینتی تهران با حضور مسئولان کشوری فردا دوشنبه8 صبح (18 دی ماه) در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وبسایت دومین کنفرانس امنیتی تهران، این کنفرانس قرار است با سخنرانی حسن روحانی، رئیس جمهوری به طور رسمی افتتاح شود.

پس از سخنرانی رئیس‌جمهوری نشست سیاست خارجی و امنیت منطقه‌ای با موضوع معماری و ترتیبات امنیتی غرب آسیا، نقش جمهوری اسلامی ایران، سایر قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به ریاست سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران برگزار می شود و مهمان ویژه این نشست محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان است.

در ادامه، نشست اقتصاد و امنیت منطقه‌ای با موضوع اقتصاد منطقه به ریاست محمد خزاعی، سفیر و نمایندهٔ سابق ایران در سازمان ملل متحد برگزار می شود که مهمان ویژه این نشست نیز عبدالرضارحمانی فضلی، وزیر کشور سخنرانی می‌کند.

نشست دفاع و امنیت منطقه‌ای با 2 موضوع همکاری‌های دفاعی و امنیتی در غرب آسیا؛ نقش محور مقاومت و موضوع فلسطین و روندهای تسلیحاتی و امنیت غرب آسیا به ریاست حسین دهقان، وزیر سابق دفاع و سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های این کنفرانس یک روزه است.

دومین کنفراس امنیتی تهران با سخنرای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر همان روز پایان می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار