تجلیل از ورزشکاران قهرمان پارالمپیک البرز

در مراسمی با حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز از قهرمانان ورزشکار البرزی که در مسابقات پارالمپیک امارات مدال کسب کردند تقدیر و تجلیل شد.

کد مطلب: ۷۰۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از البرز در کرج، در مراسمی با حضور داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز از قهرمانان ورزشکار البرزی که در مسابقات پارالمپیک امارات مدال کسب کردند تقدیر و تجلیل شد.

بیات نژاد در مراسم تجلیل قهرمانان ورزشی پارالمپیک امارات که در محل اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد گفت: شما عزیزان باعث افتخار اینجانب و همکارانم در مجموعه بهزیستی و البته افتخار مردم استان البرز هستید که مراتب قدردانی و سپاسگزاری را در این جلسه به شما دوستان و خانواده های مهربان و فداکارتان که بحق از هیچ کوشش و تلاشی برای رشد و تربیت و تعالی شما فرزندان عزیز فروگذار نیستند اعلام میدارم.

مدیر کل بهزیستی گفت: تمام تلاش خود را بکار میبندیم که بتوانیم مبلغ ۲ میلیون تومان اعتبار برای هر کدام از شما عزیزان در خرید تجهیزات ورزشی جذب و پرداخت نمائیم و با توجه به درخواست شما رایزنی لازم را برای رزرو خصوصی استخر دانشگاه خوارزمی انجام میدهیم.

وی در ادامه گفت: برای رفاه حال معلولین و کسب مهارت بیشتر جذب مربیان کاربلد و تخصصی برای افرادی که نیاز به تمرینات خاص دارند بدلیل داشتن معلولیتهایی مثل نابینایی و ناشنوایی را در دستور کارمان قرار خواهیم داد.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان گفت: امیدوارم هر روز مسیر زندگی و پیشرفت شما هموارتر شود و افتخار های بیشتر و مکرری را برای استان البرز کسب نمائید و ما نیز در مجموعه بهزیستی آنچه در توان داریم بکار میبندیم که اولویت را در حوزه توانبخشی به اموری چون ورزش معلولین بدهیم که نه تنها سازنده و پرورش دهنده جسم است که همانا روح جوانمردی و فداکاری و اخلاق را نیز در شما تقویت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار