25 هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه کاشان در حال ساخت است

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان از در حال ساخت بودن بیش از بیست و پنج هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، ورزشی و خوابگاهی در این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاشان ، حسین توفیقی ، پژوهشکده فرش، دانشکده مهندسی (فاز 2) ، کتابخانه مرکزی، خوابگاه مبینی، خوابگاه ترکیان، آزمایشگاه بیوتکنولوژی، یادمان شهدا، مرکز بهداشت و درمان و چمن مصنوعی را از پروژه های در حال ساخت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، خیرین، دانشگاه و شهرداری اجرا می شود .

وی خاطر نشان کرد: عملیات ساخت فاز دو دانشکده مهندسی این دانشگاه با زیربنای پنج هزار و 200 متر مربع و خوابگاه های مبینی و ترکیان هر کدام با زیربنای 900 مترمربع و چمن مصنوعی با یک هزار متر مربع زیربنا با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیده است که به زودی به بهره برداری می رسد .

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان افزود: پژوهشکده انرژی نیز با زیربنای چهار هزار و 650 متر مربع و اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال از دیگر پروژه های عمرانی این دانشگاه بود که در هفته گذشته با حضور دستیار رئیس جمهور و استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار