امام جمعه دماوند:

دشمنان نظام اسلامی باطرح مشکلات اقتصادی در جهت ایجاداغتشاش سوءاستفاده نکنند

دماوند(پانا)-امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمنان درصدد براندازی نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: همگان باید مواظب باشیم دشمن از مشکلات اقتصادی ما سوء استفاده نکند.

کد مطلب: ۶۹۹۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،حجت‌الاسلام‌ کاظم فتاح‌دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های نمازعبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان دماوند اظهار کرد: خداوند به ما دو نعمت قرآن و اهل‌بیت (ع) و طهارت را عطا فرمود و ما باید به این دو چنگ بزنیم تا گمراه نشویم.
وی در ادامه افزود: خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران و ولایت‌فقیه را عنایت فرمود که اگر شکر این نعمت را به جا آوریم تا خداوند متعال نعمت‌هایش را فراوان می‌کند و ما قدردان زحمات و مجاهدت‌های امام، شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هستیم.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه نظامی که در ایران بنیان‌گذاری شد، کارآمد است، گفت: اگر در این نظام هر کسی وظیفه خود را درست انجام دهد، هر روز وضع بهتری را نسبت به روز‌های قبل خواهیم داشت.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: در این نظام که به صورت جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شده ، سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه هر کدام وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند.
وی بیان کرد: اگر هر کدام از این قوا وظایف خود را مطابق قانون اساسی و رهنمودهای امام و رهبری انجام دهند و کم کاری نکنند، کارآمدی نظام به چشم می‌آید؛ اما اگر ضعیف و کم کار باشند و ناکارآمدی نشان دهند، این به حساب ناکارآمدی نظام گذاشته خواهد شد و این بی انصافی است؛ همه باید خیرخواه نظام باشند.
امام جمعه دماوند تاکید کرد: همه باید خیر این نظام را بخواهند؛ نظامی که بر اساس اسلام شکل گرفته است؛ همان‌طور که امام علی (ع) و امام حسین (ع) فدای اسلام شدند، همه ما هم باید فدایی اسلام باشیم.
وی افزود: همه امامان برای اسلام و حفظ آن تلاش کردند، گاهی قیام، صلح و تقیه کرده و مدارا کردند که اسلام باقی بماندو ارزشمندترین هدیه‌ای که خداوند متعال به ما مسلمانان عنایت کرده، حکومت اسلامی است.
وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم که اسلام و حکومت اسلامی باقی بماند و حکایت جمهوری اسلامی ایران عزیز ما نیز چنین است و امام راحل فرمودند که حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است؛ برای حفظ جمهوری اسلامی ایران هر کاری از دستمان بر می‌آید، باید انجام دهیم.
امام جمعه دماوند افزود: همه می‌‌دانیم که دشمنان درصدد براندازی این نظام مقدس هستند؛ دشمنی دشمنان را نباید نادیده گرفت و این واقعیت وجود دارد؛ چراکه ما قطعاً دشمنانی داریم و جنگ بین حکومت الهی و شیطانی طاغوت، کفر و شرکت همیشه بوده است.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی گفت: اگر در این نظام مشکلاتی به وجود آمده، همه باید مواظب باشیم که دشمنان از وجود مشکلات و نارضایتی‌ها سوءاستفاده نکنند و این موضوع را ابزاری برای ضربه زدن به نظام قرار ندهند.
وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد که از راه‌های مختلف به ما ضربه بزند، تصریح کرد: تحریم اقتصادی، هجوم فرهنگی و متزلزل کردن عقاید و باورها، نفوذ سیاسی و اگر دستش برسد، حمله نظامی می‌کند،همزمان همه راه‌ها را می‌رود و ما باید بدانیم که دشمن بی‌کار نیست.
امام جمعه دماوند بیان کرد: اگر به خاطر کم‌کاری و سوءمدیریت مشکلات اقتصادی پیش آمد، باید مواظب باشیم که در مسیر اعتراض با وجود مشکلات اقتصادی، دشمن موج‌سواری نکند و در کشور در چند روز گذشته به خاظر وجود مشکلات اقتصادی مردم اعتراض کردند که متأسفانه دشمن در صف مردم نفوذ و این اعتراض را به اغتشاش، فتنه و آشوب تبدیل کرد.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی اضافه کرد: در این میان، مقداری اموال عمومی و بیت‌المال را از بین بردند و متأسفانه برخی افراد بی‌گناه و مظلوم کشته شدند؛ از وجود ناامنی و اغتشاش دشمنان ابراز خرسندی کردند و آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود پیگیر ماجرا شدند که البته باز هم همچون گذشته با هوشیاری مردم این فتنه خاموش شد، اما باید درس بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: وقتی آتش فتنه روشن شود، دیگر حکومت اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسند،برای دشمن فرقی ندارد که کدام جزب و جناحی حاکم است، همه باید دولت و دولت‌مردان را کمک و راهنمایی کنند.

/خبرنگار:عرفان خانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار