رئیس بیمارستان امام خمینی تهران اعلام کرد

بازسازی بیش از ۸۰ درصد از بخش‌های مهم بیمارستان امام خمینی(ره)

تهران (پانا) - رئیس بیمارستان امام خمینی تهران گفته است که پس از آغاز طرح تحول سلامت در کشور، مرمت‌هایی اساسی و مهمی در بیمارستان امام خمینی تهران انجام شده است، به طوری که بیش از ۸۰ درصد از بخش‌های مهم بیمارستان مورد بازسازی مطلوب قرار گرفته اند.

کد مطلب: ۶۹۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت ،دکتر خسرو صادق نیت در یک برنامه رادیویی با اشاره به کمبود اقدامات در حوزه ساخت و بازسازی بیمارستان‌های تهران گفت: تمرکز توسعه خدمات بیمارستانی در مناطق دورافتاده در کشور باعث شده تا بیمارستان‌های موجود در پایتخت کمتر از سایر مناطق کشور مورد توجه مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیمارستان‌های تهران دارای قدمتی بیش از ۲۰ سال هستند، اظهارکرد: بیمارستان امام خمینی تهران امروزه عمری بیشتر از ۷۰ سال دارد و جزو بیمارستان‌های فرسوده تهران به شمار می‌آید.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به پروژه بازسازی این بیمارستان، تصریح کرد: در حال حاضر قسمت‌های مهمی از ساخت و ساز ساختمان بیمارستانی ۸۰۰ تخت خوابه در حاشیه اتوبان چمران تهران آغاز شده است که متاسفانه به علت بروز برخی از مشکلات مالی به کندی پیش می‌رود.

وی افزود: قرار شده است که با کمک‌های بانک ملت بخش‌های مهمی از بیمارستان امام خمینی تهران مورد نوسازی قرار گرفته است و در مدتی کوتاهی برای بهره برداری آماده شود.

صادق نیت با اشاره به طرح تحول سلامت اظهارکرد: بسیاری از مرمت‌های انجام گرفته در بیمارستان امام خمینی تهران مربوط به قسمت‌های طاهری و نازک کاری ساختمان بوده است، به طوری که بخش های اساسی بنای بیمارستان هنوز فرسوده هستند.

به گزارش سایت رادیو گفت و گو، رئیس بیمارستان امام خمینی تهران در ادامه تصریح کرد: بازسازی‌های انجام شده می تواند حداکثر تا یک دهه آینده فعالیت بیمارستان را تضمین کند، در حالی که ابنیه بیمارستان هنوز دارای مشکلات اساسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار