ضرورت نظارت و پایش مستمر تاسیسات و موسسات گردشگری استان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، از برگزاری کمیسیون درجه بندی واحدهای گردشگری این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، فخرالدین صابری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، از برگزاری کمیسیون درجه بندی واحدهای گردشگری این استان خبر داد.

صابری با اشاره به ضرورت ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری به گردشگران و مسافران استان البرز افزود: ارزیابی و استاندارد سازی تاسیسات گردشگری به عنوان یکی از اهداف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز مورد توجه بوده و در اولویت برنامه های نظارتی قرار دارد. از این رو و بر اساس رویکرد ایجاد فضای رقابتی میان ارائه دهندگان خدمات گردشگری، درجه بندی این تاسیسات از اهمیت و نقش بالایی برخوردار می باشد.

وی با اشاره به این که مجموعه گردشگری، ورزشی و تفریحی دیزین با برنامه ریزی و ایجاد اصلاحات در ساختار مدیریتی، سازه ای و خدماتی نقش مهمی در جذب گردشگران خارجی و به ویژه گردشگران علاقمند به ورزش های زمستانی دارد، اعلام کرد که هتل دیزین توانست در ارزیابی های اخیر شرکت تطبیق و استاندارد سازی ارتقاء یافته، به نخستین هتل ۴ ستاره استان البرز تبدیل شود. لازم به ذکر است این هتل متعلق به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان با تاکید دوباره بر ضرورت نظارت و پایش مستمر تاسیسات و موسسات گردشگری استان، اعلام کرد: علاوه بر هتل دیزین ۱۵ واحد دیگر از تاسیسات گردشگری استان از کمیسیون درجه بندی استان موفق به اخذ درجه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار