رییس شورای تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

برگزاری راهپیمایی بزرگ میثاق مردم با ولایت در بوشهر

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی بزرگ میثاق مردم با ولایت در بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، نصرالله شفیعی اظهار داشت: اگر چه در چند روز گذشته شاهد اعتراضات به حق مردم در خصوص موضوع گرانی و فشارهای اقتصادی بودیم اما به مرور شاهد ورود ضدانقلاب به این تجمعات شدیم که سبب شد ضمن هتک حیثیت به سران نظام، به اموال عمومی نیز ضرر رسانده و احساس ناامنی را در مردم ایجاد کردند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر، خود را از این جریانات ساختارشکن مبرا دانسته و با عدم همراهی با اغتشاش‌گران سبب ناامیدی آنها شده‌اند، هر چند که از طریق شبکه‌های اجتماعی به دفعات متمادی از مردم برای حضور در برنامه‌هایشان برای مقابله با مردم و اموال آنها برنامه‌های فراوانی طراحی کرده بودند.

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: مردم استان بوشهر که در سطح کشور به مردمی ولایت‌مدار و عاشق رهبری خوانده و شناخته می‌شوند یک بار دیگر به کمک مولای خود می‌شتابند و در روز چهارشنبه هفته جاری، میثاق با ولایت در مقابل اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت ملی شکل خواهند داد.

شفیعی یادآور شد: این راهپیمایی ساعت 10 صبح روز چهار شنبه 13 دی ماه در بوشهر خیابان امام خمینی ( ره ) از مقابل مدرسه حجاب تا میدان امام خمینی (ره ) ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار